Particulier/consument

De bank zegt uw krediet op, de verzekeraar weigert een claim, uw beleggingsadviseur ‘verbrandt’ een groot deel van uw vermogen, de vermogensbeheerder vult afspraken anders in…….U verkeert als consument in een weinig benijdenswaardige positie ten opzichte van financiële instellingen zoals banken, verzekeraars en financiële professionals. Toch maken deze partijen ook gewoon fouten en vergissingen waar u van kunt profiteren. Als u de -verplichte- klachtprocedure hebt doorlopen en toch niet tevreden bent gesteld dan kunt u uw klacht voorleggen aan Kifid, het klachteninstituut voor de financiële dienstverlening. Bij ons bent u aan het goede adres voor ondersteuning bij dit -grotendeels – schriftelijke proces.

Wat is de volgende stap?

Off-line: als de behoefte aan discretie uw vraag bepaalt dan verzoeken wij u telefonisch contact met ons op te nemen. Wij staan u graag te woord en maken, indien gewenst, een afspraak waarin vertrouwelijke details kunnen worden besproken.
Online: Is de informatie die u met ons wil delen niet zo vertrouwelijk dan verzoeken wij u uw vraag direct via deze site met ons te delen:

  1. Noteer uw voor- en achternaam, e-mailadres, mobiele en vaste telefoon.
  2. Beschrijf uw zaak op volgende wijze:
    • Maak een keuze tussen Preventie of Oplossen probleem;
    • Omschrijf -beknopt- in uw eigen woorden zo nauwkeurig uw vraag/vragen. Als u veel tekst nodig heeft om uw zaak te beschrijven verzoeken wij u om dit in een separaat document te beschrijven.
    • Upload alle documenten die volgens u van belang zijn om tot begrip te komen van de zaak. Grote bestanden (tot 2 GB) kunt u gratis en veilig verzenden via WeTransfer (www.wetransfer.com). Ons e-mailadres is aanmelden@shureluck.nl
    • Na ontvangst gaat onze casemanager uw zaak bestuderen. Eventueel kan er telefonisch contact met u worden opgenomen ter verduidelijking van uw vraag/vragen
  3. Zie ‘onze werkwijze’ om geïnformeerd te worden over de verdere behandeling van uw zaak.
    In alle gevallen verzoeken wij u, via Ideal, een aanmeld-fee te betalen van €150. Voor bezoek aan huis of kantoor brengen wij, achteraf, reiskosten van €0,60/km in rekening. Alle vergoedingen en kosten zijn exclusief 21% Btw.

NB: Indien u beschikt over een rechtsbijstandverzekering adviseren wij u eerst met de verzekeraar contact op te nemen. Indien zij uw claim afwijzen (en die kans is groot bij dit type conflicten!) of als de volledige vergoeding voor ondersteuning is gebruikt, dan bent u bij ons aan het goede adres.

Heeft u last van een financieel conflict

Wij staan voor u klaar